loading...
98dowenload
arvin بازدید : 27 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ سگ و گربه Cat Dog's War 1.0.1 در این بازی شما با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارید به جنگ گربه بروید و او را نابود و شکست دهید و سعی کنید در هنگام پرتاب کردن اشیاء ها به جهت باد هم دقت فرمایید تا دقیق تر به هدف اصابت کند این بازی هیجان انگیز را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید تا ساعت ها سرگرم شوید.

بازی جنگ سگ و گربه Cat Dog's War اندروید
arvin بازدید : 25 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فکری ووحشتناک اندروید House of Fear که ادامه بازی خانه ترس است وشما باید گروهی از دوستان خود را از داخل این خانه زندانی هستند نجات دهید وبرای ورود به خانه باید از همه سیستم های امنیتی عبور کنید و از داخل دالان ها و اتاق های مختلفی عبور کنید و مواظب ارواح و شبح های این خانه باشید وهمه معماهای طرح شده را حل کنید .

http://dl.yekmobile.com/2013/3/1/v4/house_of_fear_escape%20(3).jpg
arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ورزشی اندروید Extreme Racing Racing Moto که داری چهار مسابقه موتورماشین کامیون و اسکیت سواری است که به فراخور علاقه می توانید آنها را انجام دهید وبرای به چالش کشیدن رقبا وارد مسابقات بین المللی شوید و بهترین زمان را ثبت کنید وبرای بالا بردن امتیازات حرکات نمایشی بسیار مهم است و در انتهای مسابقه باید از خط پایان گذر کنید.

بازی موتور سواری Extreme Racing Racing Moto مسابقه شدید نسخه اندروید
arvin بازدید : 21 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور اندروید FarmStory(Lite) برای همه کاربران وب سایت یک موبایل امروز در این پست قرار دادیم این بازی اندروید برگرفته از سبک بازی پرندگان خشمگین است و شما باید سبزیجات و میوه جات رادرون سبد پرتاب کنید و با یک پرتاب صحیح می توانید امتیاز دریافت کنید و به مراحل بالاتر قدم بگذارید از ویژگی های این گیم اندرویدی به گرافیک و گیم پلی عالی آن اشاره کرد.

دانلود بازی سرگرم کننده FarmStory اندروید
arvin بازدید : 16 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سرگرم کننده و زیبای Mini Dash داش کوچولو که هیچ رده بندی سنی ندارد و برای همه سنین بسیار زیبا و اعتیاد آور می باشد شما در این بازی باید داش کوچولو را به خانه خود برسانید و او را از همه موانع سره راه از جمله اره برقی شعله های آتش و آب عبور دهید و در 150 مرحله پرواز کنید خود را به چالش بکشید و از آن لذت ببرید .

بازی داش کوچولو Mini Dash نسخه اندروید
arvin بازدید : 11 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ماشین سواری اندروید Angry Car Racing Birds Race v1.0 که برای همه کاربرانی که عاشق هیجان هستند امروز در پست قرار دادیم داستان این بازی اندروید به صورتی است که شما از زندان آزاد شده اید و اجیر شده اید که با رقبای خود در حین مسابقه جنگ انجام دهید و با استفاده از تمامی اسلحه های که در اختیار دارید بکوشید که آنها را نابود و به خط پایان برسید و اول شوید و حواستان به پلیس باشد که شما را دست گیر نکند و به زندان برگردید .

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Angry Car Racing Birds Race پرندگان عصبانی نسخه اندروید
arvin بازدید : 10 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید مسابقات اتومبیل رانی Fast Car Race & Furious Speed v1.0 که ماشین های بسیار قدرتمند که به ربات تبدیل می شوند ومی توانند با استفاده از نیتروبه بالاترین سرعت برسند ودر طی مسابقه به بالای پل شیشه ای بروند و با اثبات توانای خود کمترین زمان در چالشی با دیگر رقبای خود بیاورند وبهترین باشند این بازی اندروید جزو پر طرفدارترین بازی ها شناخته شده است و گیم پلی زیبا وازهیجانی زیادی برخوردار است.

دانلود بازی مسابقات ماشین خشمگین Fast Car Race & Furious Speed نسخه اندروید
arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Burning Wheels 3D Racing v1.2 مسابقه ماشین ها برای سوزاندن چرخ ها که یکی از ویژگی های این بازی اندروید است که با گرفتن امتیازات در تیکاف ها و دریفت ها می توانید دود لاستیک های ماشین خود را در بیاورید و امتیازات خوبی بگیرید و در کورس رقابت بمانید و در 40 مرحله بهترین اتومبیل ها را دریافت کنید.

ماشین مسابقه ای Burning Wheels 3D Racing نسخه اندروید
arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Zombie Area! v2.1 منطقه زامبی که یک مرد تنها برای دفاع از خود مجبور به جنگ با زامبی ها شده است و با استفاده از تفنگی که در اختیار دارد باید از این منطقه فرار کند تا آلوده بیماری این زامبی ها نشود و حتی میتواند بعد از کشتن زامبی ها از سر آنها بمب بسازد و نارنجک های خود را مدیریت کند تا بتواند از مهلکه جان سالم به در ببرد.

بازی ترسناک اندروید Zombie Area منطقه زامبی
arvin بازدید : 12 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی گیاهان در مقابل زامبی ها Plants vs. Zombies 2 v.1.0.1 این بازی که از پرطرفدارترین بازی های زامبی می باشد که در این بازی زامبی ها قصد ورود به خانه ی شما را دارند و شما باید با کاشتن گیاهان از خانه ی خود دفاع کنید و همچنین مراحل بازی دارای زامبی های بیشتر و گونه های بیشتری می باشد که شما عزیزان می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید ورژن جدید این بازی در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.

بازی گیاهان در مقابل زامبی ها 2 Plants vs. Zombies 2 اندروید
arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ترافیک سنگین بتا Bad Traffic Beta 1.1.0 در این بازی ماشینی شما باید ماشین خود را در یک خیابان شلوغ و پر ترافیک هدایت کنید و سعی کنید تمام ماشین هایی که قصد نابودی شما را دارند به پایین پرتگاه پرتاب کنید این را هم به یاد داشته باشید که سکه هایی که در بین راه وجود دارد را برای راه یابی به مراحل بعدی جمع کنید این بازی را می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

بازی ترافیک سنگین بتا Bad Traffic Beta اندروید
arvin بازدید : 22 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شهری در جزیره City Island: Winter Edition 1.0.0 داستان این بازی از قرار است که شما شهری در جزیره ای که همیشه در فصل زمستان سرد و یخبندان قرار دارد بازی می کنید که شما باید در این شهر ساختمان هایی از جمله : هتل ها، سینما ها، ادارات، نانوایی، رستوران ها، و حتی یک سکوی نفتی بسازید تا با ساختن این ساختمان ها منردم را خوشحال کنید تا به شما پولی تعلق گیرید تا شهر خود را ارتقاء دهید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندرویدمی باشد.

بازی شهری در جزیره City Island: Winter Edition نسخه اندروید
arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ولاد پرخور Fat Vlad v.1.1.2 در این بازی شخصیتی به نام ولاد وجود دارد که شما باید او را هدایت کنید او زمانی خورشید به وسط آسمان می رسد بیرون می آید او همیشه گرسنه است شما باید به او کمک کنید تا تمام کیک هایی که در راه خود می بیند را بخورد زمانی که سیر می شود تبدیل به یک خفاش می شود و سعی کنید تا قبل از غروب آفتاب همه را بخورد این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.

 

بازی ولاد پرخور Fat Vlad مخصوص اندروید
arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی قهرمانان لوت Heroes of Loot v.1.0.1 در این بازی قهرمانان لوت در سیاه چالی گیر افتاده اند که در این سیاه چال غول یک چشمی وجود دارد که می خواهد این قهرمانا را نابود کند که شما باید تمام الماس های درخشان را جمع آوری کنید تا به مراحل های بعدی راه پیدا کنید شما می توانید این بازی را بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.

 

بازی اندروید قهرمانان لوت Heroes of Loot
arvin بازدید : 68 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگهای برق آسا Blitz Wars 1.0.1 در این بازی استراتژیک شما باید  سلاح ها وتانک ها و زمینی که  می خواهید در آن بازی را شروع کنید انتخاب می کنید هدف شما در این بازی گسترش سرزمین خود و نیز تسخیر دیگر سرزمین هاست این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی اندروید جنگ های برق آسا Blitz Wars - android
arvin بازدید : 32 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی افسانه روبات ها Transformers Legends 1.11.2.1.4 در این بازی هیجان انگیز شما باید به آنها کمک کنید تا بتوانند با نبرد با دشمنان خود از جهان خود دفاع کنند و دشمنان خود نابود کنند و شما باید سعی کنید گروهی از اقلام را به سمت خود بکشانید تا در این جنگ بزرگ به شما کمک کند این بازی قابل اجرا بروی گوشی اندروید می باشد که ساعت ها شما را سرگرم می کند.

 

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a11/Transformers.jpg
arvin بازدید : 17 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هری خشمگین Bloody Harry 1.0.46 در این بازی هیجان انگیز شما باید به این هری کمک کنید تا تمام سبزیجاتش که به زامبی تبدیل شده اند را با ریز ریز کردن , بریدن و قطعه قطعه کردن نابود کند و در نهایت باید غول این زامبی ها را نیز از بین ببرید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.

بازی هری خشمگین Bloody Harry اندروید
arvin بازدید : 20 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Trigger Down Pro 1.0.1 در این بازی اکشن شما ماموریت دارید تا با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید گروهی از دشمنانی که قصد نابودی شما را دارند را از بین ببرید این بازی دارای مراحل های مختلفی می باشد که شما با نصب این بازی بروی گوشی اندروید خود می توانید از آن لذت ببرید.

بازی اکشن Trigger Down Pro اندروید
arvin بازدید : 27 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی زامبی های احمق Stupid Zombies 2 v.1.11.0 در این بازی ترسناک شما قهرمان بازی خود را انتخاب می کنید و داستان بازی از این قرار است که شما باید تمام زامبی های آزاد شده در بازی را از بین ببرید تا از امتیاز بالایی برخوردار باشید این بازی دارای 600 مراحل گوناگون می باشد که می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.

arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هیولای تریبله Tearible Monster Run 0.3.3 در این بازی سرگرم کننده شما باید با پرش به این طرف و آن طرف تمام حلقه های ستاره دار را جمع آوری کنید تا بتوانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید و مانع هایی که بر سر راه وجود دارد را از بین ببرید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد که ساعت ها شما را سرگرم می کند.

hبازی هیولای تریبله Tearible Monster Run مخصوص اندروید
arvin بازدید : 20 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی سرگرم کننده Forest runner دونده جنگل که برای سیستم عامل اندروید به تازگی به بازار ارئه شده است این بازی اندروید سبکی کلاسیک و قدیمی دارست و خاطرات بازی ماریو کنسول های قدیمی را در ذهن زنده می کند و شما در گیم باید این دونده جهانگرد را از همه موانع سره راهش عبور دهید و به پایان بازی برسید.

دانلود بازی دونده جنگل Forest runner نسخه اندروید
arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی فوتبال Real Football 2014 برای گوشی های اندروید که در بین کاربران این سیستم عامل بازی فوتبال بسیار طرفدار دارد و شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت یک موبایل دانلود کنید در این نسخه از فوتبال تمام قاره های جهان وجود دارند و شما با انتخاب کشور مورد علاقه خود می توانید وارد کاپ جهانی شوید و همه رقیبان خود را به چالش بکشید.

دانلود بازی فوتبال 2014 اندروید Real Football 2014
arvin بازدید : 27 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
دانلود بازی هیجانی و ورزشی اندرویدی Stickman downhill که دوچرخه سواری در سراشیبی کوه ها و تپه ها است که با داشتن 15 نوع دوچرخه شما را دعوت به یک بازی سرگرم کننده می کند این بازی اندروید با دارا بودن موزیک و صدای بسیار زیبا وهیجانی شما را وادرا به سرعت زیاد درسراشیبی های کوه ها می دهد از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به گرافیک خوب و رایگان بودن نسخه ان اشاره کرد.
 
http://dl.yekmobile.com/2013/3/1/v5/v5/1_stickman_downhill.jpg
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 592
  • بازدید کلی : 2,837,946