loading...
98dowenload
arvin بازدید : 152 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

 

arvin بازدید : 21 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Sparkling Amber – به Amber کمک نمایید تا فروشگاه جواهرات خود را گسترش بدهد . باید در کمترین زمان سفارش های خریداران را آماده نمایید و با تمام شدن اجناس دوباره ویترین ها را پر نمایید تا کار شما رونق یابد . این بازی در سبک Dash می باشد که برای شما تجربه ی مدیریت جواهرفروشی و ملاقات با خریداران سرگرم کننده و غیر عادی را رقم خواهد زد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

arvin بازدید : 17 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

به دلیل ناتوانی پدر و مادر بزرگ Fay، آن ها با شکست مالی برخورده اند، اکنون Fay تصمیم می گیرد تا با سفر به مناطق گوناگون و پخت و پز نان، وضعیت خانواده خود را بهبود ببخشد. در این جریان او با مکانیک جوان به نام Reid آشنا می شود که به او کمک می کند. پس شما نیز به آن ها ملحق شوید و با مدیریت صحیح نانوایی، کار و کسب او را رونق بخشید. در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده کنید.

arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی Toy Defense 2 که در جنگ جهانی دوم روی می دهد. شما باید سعی کنید با تدابیر جنگی گوناگون و ساختن برج های مختلف بر سر راه دشمن، جلوی آن ها را از نفوذ در خاک خود بگیرید. با پیشروی در بازی Toy Defense 2 می توانید برج های محکم تر و قوی تری را آزاد کنید و بر سر راه دشمن قرار دهید که جلوی حملات سهمگین آنها را بگیرید. می توانید با تقویت قوای ارتش و تجهیزات آنها در مراحل جلوتر، مقاومت بیشتری از خود در برابر آن ها به خرج دهید و بازی را آسان تر کنید. بازی Toy Defense 2 در ۳ جهان کاملا متفاوت رخ می دهد و درجه سختی به دو قسمت عادی و سخت تقسیم می شود که نسبت به توانایی خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

arvin بازدید : 30 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Kingdom Tales HD یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

arvin بازدید : 17 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

arvin بازدید : 18 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد


arvin بازدید : 6 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

 

arvin بازدید : 19 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Legends of Dawn گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

 

                                                                                                          

arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.Cranks Cover دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

arvin بازدید : 19 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Moai Build Your Dream – یک بازی جذاب به سبک Dash است.در این بازی به کشف شگفتی های جزیره ای ناشناخته خواهید پرداخت که گویا در گذشته از شکوه و افتخار چیزی کم نداشته اما همکنون بومیان آنجا در شرایط نابسامانی روزگار می گذرانند.از شرور طبیعی همچون فعالیت بی رویه کوه آتش فشانی جزیره گرفته تا آزار و اذیت ارواح خبیث ، دزدی اموال و منابع غذایی مردم جزیره وغیره همگی دست به دست هم داده تا جزیره و مردمش را نابود سازد.آنها نیازمند یک فرمانده مقتدر هستند که بتواند با بازسازی و ترمیم تخریب گذشته ، مدیریت کارگروه گرد آوری منابع ، رونق بخشیدن به کشاورزی ، ساخت سلاح جنگی ، آموزش و تربیت جنگ آوران کاربلد و…به سریع ترین شکل ممکن وضعیت جزیره را سامان بخشد.این بازی با وجود حجم بسیار کم از گرافیک قابل قبولی برخودار بوده و بیگمان شما را سرگرم خواهد کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Druid Kingdom – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.در این بازی یک ماجراجویی هیجان انگیز در انتظار شما خواهد بود.همچنانکه می دانید این بازیها ترکیبی از چند سبک ، مدیریت زمان ، شبیه ساز ، استراتژیک است.در هر مرحله از این بازی می بایست با جمع آوری و مدیریت صحیح منابع ، آموزش کارگران و سربازان برای بهبود وضعیت کارآمدی و مهارت نیروها و.. با دشمن مبارزه و پیروز شوید.در یکی از مراحل جذاب این بازی به بازسازی باغ های معلق بابل و حفاظت از آن خواهید پرداخت.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

arvin بازدید : 11 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
Weather Lord 2: Hidden Realm – یک بازی کم حجم به سبک Dash می باشد.در نقش فرمانروا وظیفه فرماندهی نیروهای قدرمند سرزمین خود را به عهده خواهید داشت. سربازان و رزم آوران خود را برابر لشکر اهریمنان که جزیره را تسخیر کرده اند از برای جنگ و نبرد صف آرایی کنید.در این راه گروهی از مردان جنگی همسایه نیز شما را همراهی خواهند کرد.در این نبردها آماج نهایی شما فتح کوه آتش فشانی جزیره و اژدهای بد نهادی که در آن مستقر شده می باشد.در این بازی حتی بخشی برای آموزش کسانی که با این سبک از بازی ها آشنایی ندارند ساخته شده و افزون بر این بازی از گیم پلی ساده ای برخوردار است.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

Lord Cover دانلود بازی مدیریتی Weather Lord 2: Hidden Realm

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 2,838,005