loading...
98dowenload
arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در آینده ای نزدیک، در سال ۲۰۵۰، شهروندان جوان و با استعدادی بوسیله ی شرکت گروکزبر انتخاب شده تا در برنامه ی آموزشی "مگ تک" برای اکتشافات فضایی شرکت کنند. افراد انتخاب شده در این برنامه با استفاده از دستکش مخصوص شرکت گروکزبر باید به حل معماهای عجیبی که بر سر راهشان است بپردازند، که حل کردن معماها بوسیله ی این دستکش مغناطیسی که به دفع یا جذب اشیا می پردازد صورت می گیرد. اما وقتی که یک زمین لرزه به وقوع پیوسته و تمامی این تمرینات را خراب می کند، چیزی که برای این اشخاص یک زندگی تامین شده برای تمام عمرشان بوده، به یک رقابت ترسناک برای زنده ماندن تبدیل می شود! بازی Magrunner ذهن و بازخوردهای شما را می آزماید! با استفاده از دستکش مخصوص مگ تک، شما می توانید اشیا را با نشانگرهای سبز و قرمز حمل نمایید. دو شیء که رنگ یکسانی داشته باشند یکدیگر را جذب کرده، در حالی که دو جسم با رنگ متفاوت یکدیگر را دفع می کنند! این مکانیزم ساده گستره ای عظیم از احتمالات را پیش روی شما قرار می دهد. سرنوشت بشریت به دستان و طرز فکر شماست…!

                                                                                      

arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Crime Line – عنوان یک بازی جنایی به سبک HOG است.در این بازی در نقش یک کارآگاه مسئولیت بررسی به طیف گسترده ای از جرایم سنگین را به عهده خواهید داشت.عمده پرونده ها حاکی از قتل می باشد.در این بازی کم حجم مجموعا ۱۲ مرحله را پیش روی خواهید داشت. در هر مرحله می بایست با حضور در صحنه ی قتل و بازسازی وقایع و فضای جنایت ، سرنخ هایی را برای پیدا کردن قاتل به دست آورید.مصاحبه با شاهدان و بازجویی از مظنونان از دیگر ماموریت های شما در این بازی خواهد بود.پس از دستگیری قاتل نیز می بایست دریابید که انگیزه او از ارتکاب جرم چه بوده است و…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب را مشاهده کنید.
 
                                                                     
arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Haunted Legends 4 The Curse of Vox – عنوان یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی به تحقیق و پژوهش پیرامون یک خانه که گویا خالی از سکنه اما مملو از ارواح است خواهید پرداخت.سیلویا که از مدت ها پیش در این زمینه از شما درخواست کمک کرده بود دیگر طاقتش تاخت شده است.نیروی پلیس پرونده مفقود شدن برابر او را مختومه اعلام کرد و حالا تنها امید سیلویا برای روشن شدن این موضوع شما هستید.اما مشکل بزرگی که فعلا پیش روی شماست همانا فتح خانه توسط ارواح است.چگونه می توان آنها را به عقب راند ؟ آیا می توان با آنها صلح کرد ؟ گویا پاسخ تمامی این پرسش ها در کتابچه ای در زیرزمین خانه قرار دارد..  
 
                                                                             
arvin بازدید : 16 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Myths of the World Chinese Healer – عنوان یک متفاوت و زیبا به سبک Hidden Object است.در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید.در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد…

                                                                          

arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Jigsaw Boom 3 عنوان یک بازی فکری و کم حجم پازل می باشد . این بازی از گالری هنری زیبایی بهره می برد و می توانید تصاویر مختلف را در بازی وارد کنید و با موسقی متن عالی ، به حل کردن پازل ها بپردازید . این قابلیت را دارید تا عکس هایی به صورت ۱۲ تا ۳۰۰ قطعه را انتخاب کنید و ساعت ها خود را مشغول نمایید . این بازی برای تمامی سنین مناسب است که در ادامه می توانید نسخه ۳ آن را از سایت دانلودکده دریافت نمایید .

                                                                       

arvin بازدید : 20 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Royal Envoy 3: Campaign for the Crown عنوانی جدید از سری بازی های مدیریتی (Dash) نماینده سلطنتی می باشد . شخصی سیاه پوش به کاخ نفوذ کرده است ، این غریبه با به چالش کشیدن تاج و تخت ، پادشاه را برای پادشاهی مناسب نمی دانست و خواهان برکناری او بود . او خود را پادشاهی لایق تر می دانست . از این رو شما توسط شاه به عنوان نماینده انتخاب شده اید تا با کمک به پادشاه ، باعث پیروزی او در انتخابات شوید و از حقیقت و عدالت کشور دفاع نمایید . به طور کل شاهد ۶۳ مرحله ی جذاب در بازی خواهیم بود که هرکدام چالشی جدید به حساب می آیند .

                                                                          

arvin بازدید : 19 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Build-a-lot-8: Mysteries عنوان یک بازی زیبا به سبک Dash است ، خود را برای همکاری با اعضای عجیب و غریب خانواده ی گریوز آماده کنید تا در راه ساخت ، فروش و حمل و نقل خانه ها در محله های ترسناک به موفقیت برسید. در ادامه با ماموریت های دیگری مواجه شده و باید با پیدا کردن سرنخ ها کلیدی و دستاوردهای سرگرم کننده به گذشته ی مرموز این خانواده و استعدادهای اسرار آمیزشان پی ببرید.‬

                                                                  

arvin بازدید : 17 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Corpatros: The Hidden Village عنوان یک بازی فکری Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد باستان شناسی به نام فرانک می باشد ، او برای کشف راز پنهان روستای مرموز Corpatros وارد آن شده است که این حفاری باعث ناپدید شدن او میشود . دختر او آلیس که قبل از ناپدیدشدن پدرش سن کمی داشت ، هم اکنون بزرگ شده است و آماده ی تجربه ی هرگونه ماجراجویی می باشد . در سالگرد ۲۰ام پدرش ، او نامه ای مرموز از داستان سفر پدرش به آن روستا پیدا می کند و تصمیم می گیرد تا با سفر به Corpatros ، راز این روستا را کشف کند . آیا پدر او او هنوز زنده است ؟ وارد این ماجراجویی شوید تا از این راز مطلع شوید .

                                                                            

arvin بازدید : 16 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Stray Souls 2: Stolen Memories (ارواح ولگرد ۲ : خاطرات ربوده شده) عنوان یکی دیگر از بازی های جدید سبک Hidden Object می باشد . در این نسخه از بازی شما می بایست به مادری کمک کنید تا دختر خود را نجات دهد . یک دلقک شیطانی در شهری عجیب ، ساکنان شهر را به عروسک های چوبی تبدیل می کند . شما می بایست راز این شهر را کشف کنید و دختر خود و تمام شهر را نجات دهید . این نسخه از بازی Collector's Edition می باشد که دارای برترهایی نسبت به نسخه استاندارد است . برای این سبک از بازی ها ، بهترین نسخه همین Collector's Edition می باشد .

                                                                           

arvin بازدید : 29 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . در ادامه می توانید نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلودکده دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

arvin بازدید : 19 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی های کم حجم و در اصلاح فانتزی با داشتن یک سبک متفاوت و ساده ، برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده هستند که معمولا برای اجرای آن ها به سخت افزاری نه چندان قدرتمند نیاز دارید . برای شما عزیزان بازی کم حجم و کارتونی Pet Rush: Arround the World را آماده‌ی دریافت کرده ایم که در این بازی شما می بایست فروشگاه محصولات حیوانات خانگی خود را ادره و گسترش دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . این بازی با داشتن سبکی متفاوت و هچنین گرافیک فانتزی ، برروی همه رایانه‌ها قابل اجرا می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

                                                                                                      

arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Royal Gems عنوان یک بازی کم حجم با سبک Match3 می باشد که در این سبک از بازی می بایست کریستال های هم شکل را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید . گرافیک ۲ بعدی ، افکت های زیبا و واقعی ، موسیقی متن عالی و مراحل متنوع به همراه یک داستان جذاب از ویژگی های این بازی می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

arvin بازدید : 21 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودکده با لینک مستقیم دریافت نمایید.

arvin بازدید : 25 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

سومین نسخه از بازی زیبا و پرطرفدار "Fishdom" که طبق گفته ی شرکت تولید کننده نسبت به دو نسخه ی پیشین از هر نظر پیشرفته تر است و تجربه ی بهتری را برای بازی باز فراهم می آورد.این نسخه از نظر گرافیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.در این بازی که در زیر دریا انجام می شود شما می بایست آیتم های شبیه به هم را کنار هم بچینید و با کسب امتیاز از هر مرحله عبور کنید.در این بازی بیش از ۱۵۰ محیط آبی برای شما طراحی شده تا بازی یکنواختی را تجربه نکنید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

arvin بازدید : 17 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Orange Puzzle 2.6

 

 همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد و شما می توانید هم اکنون ای بازی را از سایت دانلود کده دریافت نمایید


arvin بازدید : 17 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus’ Memory

Fierce Tales 2: Marcus' Memory عنوان دوم از سری بازی های فکری و Hidden Object داستان های خشم آلود می باشد . در نسخه می بایست به حل رمز و رازهای یک شهر ساحلی و بازیابی حافظه خود بپردازید . شما در یک شهر ساحلی بدون هیچ خاطره ای از خواب بیدار می شوید و به دنبال کسی هستید که به شما کمک کند اما پس از مدتی می فهمید مشکل شما تنها از دست دادن حافظه نیست ! مردم شهر از موجوداتی عجیب و غریب صحبت می کنند . به یافتن رازهای پنهان این موجودات بپردازید تا شاید کلید بازیابی حافظه ی شما باشند . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای مواردی بیشتر نسبت به نسخه عادی است .

arvin بازدید : 20 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

arvin بازدید : 11 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Strange Discoveries: Aurora Peak یک بازی زیبای دیگر در سبک Hidden Object می باشد . داستان بازی در مورد شهری به نام Aurora Peak می باشد که در زمان کودکی شما دارای طبیعت زیبا و دیدنی بوده است که مردمانی محلی و دوستانه در آن زندگی می کردند . اما زمانی که شما بزرگ می شوید و به این شهر بازمی گردید ، ابری بر فراز کوه را مشاهده می کنید که در حال ایجاد تغییر برروی گیاهان و جانوران منطقه است که به نظر پدیده ای طبیعی به نظر می رسد ولی اکتشافات شما می تواند این پدیده را زیر سوال ببرد ! پس با کاوش و کشف این پدیده ، زیبایی را به Aurora Peak برگردانید . این نسخه Collectors Edition می باشد .

arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Kingdom Tales HD یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

arvin بازدید : 21 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

arvin بازدید : 191 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراحل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

arvin بازدید : 402 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟
در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

arvin بازدید : 31 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه اول Pay Day  نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

بازی xbox

arvin بازدید : 12 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

arvin بازدید : 101 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

arvin بازدید : 31 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

arvin بازدید : 9 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

down-lod.rozblog.com

arvin بازدید : 20 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.
 
                                                                                 
arvin بازدید : 10 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است روانه بازار شد .F1 Race Stars فضایی کارتونی دارد و خیلی از پیست‌های مسابقه‌ای معروف دنیا در آن شبیه سازی شده‌اند.هم‌چنین مسابقه دهندگان فرمول یک در دنیای واقعی نیز با چهره‌ای کارتونی در F1 Race Stars حضور دارند.در این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد. برخی از پیست‌های معروف دنیا در این بازی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیست موناکو اشاره کرد.

                                                                                       

arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

                                                                                           

arvin بازدید : 42 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…
 
                                                                                             
arvin بازدید : 162 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

سخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

 

                                                                                     

arvin بازدید : 9 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Pressure نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

                                                                           

arvin بازدید : 34 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 

 

Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
arvin بازدید : 10 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Pressure نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Mini Motor Racing EVO عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

arvin بازدید : 12 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

تریلر بازی

arvin بازدید : 34 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی ای که به هدف ایجاد برترین واقع گرایی در بازی های شبیه سازی در ژانر کامیون ها قدم برداشته است! بازی جدید Formula Truck 2013 تمامی ۲۶ نوع مختلف کامیون که در فصل ۲۰۱۳ این مسابقات به رقابت پرداختند را همراه با ۱۴ جاده ی مسابقه ی مختلف و ۱۸ ظاهر متفاوت برای آن ها به همراه دارد. بازی شبیه سازی مسابقات کامیون سواری ۲۰۱۳ به بهترین نحو در ترکیب جلوه های صوتی و تصویری همراه با مدل رانندگی حرفه ای در جهت ایجاد تجربه ای بی نظیر در رانندگی پرداخته است. علاوه بر رانندگی در سطوح سختی مختلفی که برای بازی تعبیه شده است، گیمرها قابلیت سازمان دهی کامیون های شخصی خود را در جهت دسترسی به بهترین عملکرد در مسابقات نیز دارا می باشند.

 

arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)


Pro Evolution Soccer سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان  PES تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است.
استفاده از ۳ استادیوم ایرانی ( استادیوم آزادی ، استادیوم یادگار امام تبریز ، استادیوم فولادشهر اصفهان) با حضور ۱۸ تیـــم
اسفاده از لباس های واقعی و با کیفیت برای تمام تیم های لیگ برتر
استفاده از چهره واقعی بازکنان لیگ برتر ایران
استفاده از صدا و تشویق واقعی تماشاگران ایرانی
برای تمام تیم های لیگ برتر ( به صورت اختصاصی برای تیم پرسپولیس و استقلال )
حضور تیم های منتخب و کلاسیک ،
برزیل،ارژانتین،ایتالیا،انگلیس،فرانسه و هلند
استفاده از چمن واقعی برای استادیوم ها همراه با
موزیک های اختصاصی و جدید
آپدیدت تمامی تیم های لیگ های اروپایی و تیم های
ملی جهان،به عنوان آخرین نقل و انتقالات باشگاهی در جهان
لایسنس کردن تمام لیگ های معتبر ( لیگ برتر انگلیس ، لیگ اسپانیا و ... )
لایسنس کردن تمام جام های معتبر ( جام جهانی جام ملت های اسیا ؛ جام ملت اروپا و...)

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 619
  • بازدید کلی : 2,837,973