loading...
98dowenload

arvin بازدید : 34 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 

 

Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC
arvin بازدید : 11 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Pressure نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

arvin بازدید : 16 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Mini Motor Racing EVO عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

arvin بازدید : 13 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

تریلر بازی

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 806
  • بازدید کلی : 2,838,160