loading...
98dowenload
arvin بازدید : 18 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار ( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد


arvin بازدید : 7 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Civilization V: Brave New World دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

 

arvin بازدید : 21 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Legends of Dawn گیمرها را به نبردهای خونین در مناطق شمالی Narr فرا می خواند. زنده ماندن شما بسته به خود شما، جادوی شما و شمشیر شما دارد. چیزی که این بازی را از سایر بازی های مشابه به خود متمایز می کند، آزادی بازی که در چندین ویژگی متعدد که به ندرت در بازی های سبک RPG دیده شده است می باشد. در این بازی سعی شده تا نبردها به واقعیت بسیار نزدیک شده و تجربه ای که خواستار درونی گیمرها می باشد مهیا شود. البته، گزینه هایی که شما در هنگام بازی کردن پیش رو دارید شما را از امتحان کردن دیگر موارد منع نمی کند و همچنین می توانید سایر موارد را به طور همزمان نیز استفاده نمایید. شما می توانید نیروی جادویی و شمشیر خود را ترکیب کنید و … . بازی Legends of Dawn از محدودیت های کلاسیک برخلاف زندگی واقعی جدا شده است. کلاس، مسابقه و تفاوت ها در تمامی بازی وجود دارد اما بعد از این که شما سبک و مسابقه خود را انتخاب نمودید، می توانید تمامی موارد بازی را بدون ریستارت نمودن بازی جایگزین نمایید و استفاده کنید.

 

                                                                                                          

arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

The Cranks – یک بازی جذاب و زیبا به سبک Dash است.سبک این بازی شباهت زیادی به بازی همسایه جهنمی دارد.چرا که در هر مرحله از این بازی به اشکال مختلف به آزار و اذیت همسایه های خود خواهید پرداخت.این داستان از آنجا آغاز می شود این خانواده شجاع از یکنواختی به ستوه آمده و برای ایجاد تنوع به شهر جدید کرنکی مهاجرت می کنند.اما در آنجا همسایه های خونسرد که فاقد هرگونه هیجانی هستند ، استقبال خوبی از آنها نمی کنند و این اتفاقات موجبات ناراحتی این خانواده را فراهم می کنند.از این جهت شما از هیچ کاری در راستای اذیت کردن آنها فروگذار نخواهید کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.Cranks Cover دانلود بازی مدیریتی The Cranks برای PC

arvin بازدید : 20 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Moai Build Your Dream – یک بازی جذاب به سبک Dash است.در این بازی به کشف شگفتی های جزیره ای ناشناخته خواهید پرداخت که گویا در گذشته از شکوه و افتخار چیزی کم نداشته اما همکنون بومیان آنجا در شرایط نابسامانی روزگار می گذرانند.از شرور طبیعی همچون فعالیت بی رویه کوه آتش فشانی جزیره گرفته تا آزار و اذیت ارواح خبیث ، دزدی اموال و منابع غذایی مردم جزیره وغیره همگی دست به دست هم داده تا جزیره و مردمش را نابود سازد.آنها نیازمند یک فرمانده مقتدر هستند که بتواند با بازسازی و ترمیم تخریب گذشته ، مدیریت کارگروه گرد آوری منابع ، رونق بخشیدن به کشاورزی ، ساخت سلاح جنگی ، آموزش و تربیت جنگ آوران کاربلد و…به سریع ترین شکل ممکن وضعیت جزیره را سامان بخشد.این بازی با وجود حجم بسیار کم از گرافیک قابل قبولی برخودار بوده و بیگمان شما را سرگرم خواهد کرد.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 916
  • بازدید کلی : 2,838,270