loading...
98dowenload
arvin بازدید : 24 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی احمدوند به نام دلم

|پیشنهادی بیگ صدا|

Mehdi Ahmadvand 2 New Tracks دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام دلم

 

mp3-128

http://s3.picofile.com/file/7935324294/download.png

 


ــــــــــــــــــــــــــــــــ متن آهنگ دلم از مهدی احمد وند ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

این همه آوارگی

این همه بیچارگی

این همه دلتنگی از دوریته

بدون تو اسیرم

هیچکسیو ندارم

از درد دوری تو میمیرم

درد روزای بی تو

درد نبودن تو

دوری تو منو کرد دیوونه

دلم واسه چشمای تو

دلم واسه دستای تو

دلم واسه حرفای تو میمیره

دلم واسه چشمای تو

دلم واسه دستای تو

دلم واسه حرفای تو میمیره

این همه آوارگی

این همه بیچارگی

این هعمه دلتنگی از دوریته

بدون تو اسیرم

هیچکسیو ندارم

از درد دوری تو میمیرم

درد روزای بی تو

درد نبودن تو

دوری تو منو کرد دیوونه

دلم واسه چشمای تو

دلم واسه دستای تو

دلم واسه حرفای تو  میمیره

دلم واسه چشمای تو

دلم واسه دستای تو

دلم واسه حرفای تو میمیره

ــــــــــــــــــــــــــــــــ متن آهنگ دلم از مهدی احمد وند ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 909
  • بازدید کلی : 2,838,263