loading...
98dowenload
arvin بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Dust: An Elysian Tail یک عنوان Side Scroll بسیار زیبا است که ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش آفرینی را پیش روی شما قرار می دهد. مبارزه ها بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند و روند ساده ای را پیش روی شما قرار می دهند. روند سریع و حضور تعداد زیادی از دشمنان از قمست هایی است که باعث بالا رفتن هیجان بازی شده است. ضربه های ترکیبی مختلفی را می توانید اجرا کنید که بسیار جالب و منحصر به فرد هستند. از طرف دیگر فیجت نیز دارای قدرت های خاصی است که وقتی با فنون شما ترکیب می شوند، محیط بازی را به جهنمی برای دشمنان تبدیل می کنند. از طرف دیگر قدرت های داست را می توانید ارتقاء دهید.با شرکت در مبارزه ها می توانید او را Level Up کنید و قدرت های مختلفش را افزایش دهید. همچنین بازی به شما این امکان را داده که آیتم های مختلفی برای داست خریداری کنید و از زره ها، حلقه ها و گردنبندهای افسانه ای برای بالا بردن قدرت او استفاده کنید. در کنار روند اصلی بازی، مأموریت های فرعی نیز از سوی سایر شخصیت های بازی به شما داده می شوند که با انجام دادن آن ها می توانید آیتم های جدیدی بدست بیاورید که به شما در ادامه بازی کمک می کنند. مبارزه با Bossهای بازی بد از کار درنیامده و چندان هم چالش برانگیز نیست و با کمی مهارت در جاخالی دادن و استفاده از قدرت های داست و فیجت می توانید آن ها را از بین ببرید. قسمت های پلتفرمر که همه بازی را به خودشان اختصاص داده اند نیز بسیار جذاب و روان هستند.

 

                                                                                         

arvin بازدید : 12 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر با موجودات افسانه ای مانند گرگ نماها، خون آشام ها، ارواح و… آشنایی داشته باشید، حتماً شکارچی قدیمی این موجودات که آبراهام ون هلسینگ (Abraham Van Helsing) نام دارد را نیز می شناسید. برای او مبارزه با دراکولا یا یک گرگ نما تفاوتی ندارد. ون هلسینگ دارای قدرت ها و تجهیزات منحصر به فردی است که همیشه به او در این مبارزات کمک می کنند. استودیوی NeocoreGames مدتی است که در حال ساخت بازی ای بر اساس این شخصیت است. The Incredible Adventures of Van Helsing یک بازی Hack and Slash مانند God of War یا Castlevania نیست، بلکه یک عنوان نقش آفرینی به سبک Diablo و Torchlight است. بخش داستانی بازی دارای ۳ بخش مختلف است که بازیکنان بین آن ها در گردش خواهند بود و شهرها، ساختمان ها و مأموریت های گوناگونی را پشت سر خواهند گذاشت. در این بین، باید با موجودات بسیار قدرتمندی مبارزه کنید که برای پیروزی بر آن ها باید کارهای زیادی انجام دهید تا بسیار قوی شوید. هر چقدر که دشمنان را از بین ببرید، Level Up خواهید شد و به نیروهای فراوانی دسترسی پیدا می کنید. سیستم ارتقاء قدرت ها به صورت درختی است و شما می توانید هر کدام را که دوست دارید، برای شخصیت خود انتخاب کنید. هر بار که کسی را می کشید، آیتم هایی را بدست می آورید که می توانید آن ها را در زمان مبارزه ها فعال کنید.

 

                                                                                         

arvin بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن می باشد که براساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان درباره ی پلیسی است که کشته میشود و بعد از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده میپیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد هست که قاتل خود را که یک فرد زنده است پیدا کند. شرکت سازنده یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان ، سلاح ها ، افکت ها و بخش های طنز فیلم ، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید . برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

arvin بازدید : 28 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

arvin بازدید : 126 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

 

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 867
  • بازدید کلی : 2,838,221